Bežné stránkové dni MÚ Petržalka sú do odvolania zrušené! Prípadné osobné stretnutia na úrade si dohodnite formou tel. kontaktu alebo mailu
Z dôvodu preventívnych opatrení v súvislosti s rastúcim počtom pozitívne testovaných na ochorenie COVID-19 budú bežné stránkové dni miestneho úradu Petržalka od 15.10. 2020 do odvolania zrušené. V týchto dňoch môžete osobne využiť len podateľňu a pokladňu v upravených hodinách.
Podateľňa bude obyvateľom k dispozícii:
Pondelok: 8:00 – 11:00
Utorok: 8:00 – 11:00
Streda: 8:00 – 11:00
Štvrtok: 8:00 – 11:00
Piatok: 8:00 – 11:00
Pokladňa je obyvateľom k dispozícii:
Pondelok: 8:00 – 11:00
Streda: 8:00 – 11:00
Piatok: 8:00 – 11:00
Zároveň prosíme všetkých, aby ste sa s Vašimi prípadnými požiadavkami obracali na úrad prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. V prípade, že potrebujete niektoré náležitosti riešiť osobne, prosíme, dohodnite si termín stretnutia na úrade formou nasledujúcich kontaktov TU.
Počas návštevy úradu je potrebné dodržiavať opatrenia týkajúce sa nosenia rúšok a mať riadne prekryté horné dýchacie cesty (nos, ústa), dodržiavať potrebné odstupy (v prípade využitia výťahu v budove miestneho úradu je počet prevážajúcich sa osôb maximálne 2) a dezinfekcie rúk (dezinfekcia je pre návštevníkov úradu k dispozícii pri vstupe, ale aj na každom poschodí).
Vieme, že táto situácia nie je nikomu príjemná, ale prosíme Vás aj tak o trpezlivosť. Čim skôr sa nám podarí zamedziť prípadnému šíreniu koronavírusu, tým skorej môžeme fungovať tak, ako pred prijatím opatrení ?.
Ďakujeme za pochopenie!