Výzva na predloženie ponúk – maľovacie a natieracie práce v priestoroch klubu dôchodcov
vypracovaná v súlade s § 102 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 282/2006 Z.z., zákona č. 102/2007 Z.z., zákona 232/2008 Z.z. a zákona č. 442/2008 Z.z. ( ďalej len „ zákon") pre zákazku s nízkou hodnotou na poskytnutie služby maľovacie a natieracie práce v priestoroch klubu dôchodcov M. Medveďovej 21, Osuského 1 a 3, Strečnianska 18, Bratislava
1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Mestská časť Bratislava – Petržalka,
Sídlo: Kutlíkova 17, 852 12 Bratislava
V zastúpení: .Milan Ftáčnik – starosta
IČO: 603 201
Kontaktná osoba: Mgr. Farkašová
2. Predmet zákazky: odstránenie tapiet, stierkovania a maľovanie uvedených priestorov
3. Typ zmluvy: zmluva
4. Klasifikácia predmetu zákazky : Spoločný slovník obstarávania :
Hlavný predmet obstarávania CPV : 45442100-8
5. Opis predmetu zákazky :
Predmet zákazky pozostáva z nasledovných služieb:
prehliadka priestorov a následné vypracovanie cenových ponúk na vymaľovanie, stierkovanie a natieranie zárubní vo výdajni obedov a KD M. Medveďovej 21, Osuského 3, vymaľovanie priestorov KD Strečnianska 18, vymaľovanie Poradne zdravia , Osuského 1, Bratislava
6. Lehota:
obhliadka objektov je možná v pracovných dňoch od 14,00 do 16,00 hod v uvedených KD ( treba sa ohlásiť u vedúcej KD ) do 11.6.2009
7. Množstvo alebo rozsah predmetu zákazky:
Rozsah zákazky je opísaný v bode 5 tejto výzvy
8. Rozdelenie predmetu zákazky na časti: Áno
Ponuka môže byť predložená na jednotlivé činnosti samostatne.
9. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky :
Platba sa uskutoční v súlade so zmluvou o dielo na základe vystavenej faktúry, ktorej prílohou bude súpis vykonaných prác, potvrdený objednávateľom.. Doba splatnosti faktúry: 30 dní odo dňa doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ preddavky neposkytuje.
10. Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní:
Uchádzač musí spĺňať podmienky, týkajúce sa osobného postavenia podľa §26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní , toto preukáže podľa § 26 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií, nie staršie ako 3 mesiace.
11. Hodnotenie splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní:
Splnenie podmienok účasti bude posudzované na základe predloženia požadovaných dokumentov a dokladov v súlade so zákonom a s touto výzvou .
12. Označenie, či sa vyžaduje uviesť mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za plnenie zmluvy: nie
13. Lehota na predkladanie cenových ponúk:
Ponuku je potrebné zaslať na adresu verejného obstarávateľa podľa bodu 1 tejto výzvy, najneskôr dňa 18. júna 2009 do 12 .00 hod. SEČ.
14. Obsah ponuky :
Doklad podľa bodu 10 tejto výzvy.
Cenová ponuka , v ktorej uchádzač uvedie cenu za 1 m²bez DPH a spolu s DPH.
15. Adresa, na ktorú sa majú ponuky doručiť:
adresa verejného obstarávateľa uvedená v bode 1 tejto výzvy.
Kontaktná osoba: Mgr. Farkašová
16. Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku.
Ponuka musí mať označenie: „Verejné obstarávanie – neotvárať“;
– heslo súťaže: „KD“
17. Kritéria na hodnotenie ponúk:
Najnižšia cena za celý predmet zákazky. Ponuková cena bude pozostávať zo súčtu cien za jednotlivé činnosti a KD.
18. Vyhodnotenie ponúk :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu o dielo v prípade, ak na uvedený predmet obstarávania nebudú poskytnuté finančné prostriedky z rozpočtu mestskej časti.
Proti rozhodnutiu verejného obstarávateľa o výbere najvhodnejšieho uchádzača pri postupe zadávania zákazky s nízkou hodnotou nie je možné podať námietky v zmysle zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Milan Ftáčnik