Komunikačná stratégia
Komunikačná stratégia Petržalky 2022-2026 (pptx, 1.4MB)
Referát komunikácie v spolupráci s príslušnými odbornými útvarmi a volenými orgánmi
zabezpečuje:
- komplexnú externú komunikáciu miestneho úradu a mestskej časti smerom k verejnosti, médiám či partnerom, ako aj internú komunikáciu smerom k zamestnancom a organizáciám samosprávy;
- povinné aj nepovinné zverejňovanie informácií z diania v mestskej časti na oficiálnom webe samosprávy PETRZALKA.sk a ďalších samosprávnych doménach, pričom na šírenie tohto obsahu aktívne využíva aj ďalšie online nástroje ako e-mailový newsletter, push či SMS notifikácie;
- aktívny zber, evidenciu a najmä riešenie podnetov od obyvateľov, návštevníkov, partnerov či organizácií súkromného a verejného sektora, ktoré samospráva zhromažďuje naprieč všetkými dostupnými komunikačnými platformami;
- aktívnu správu oficiálnych profilov samosprávy a jej organizácií na sociálnych sieťach Facebook, Instagram, Google, YouTube, LinkedIn, Anchor, Messenger či WhatsApp;
- vydávanie samosprávnych novín Naša Petržalka v pravidelnom intervale vrátane tvorby vlastného obsahu a grafického zalomenia, predaja platenej reklamy partnerom a bezplatnej distribúcie naprieč mestskou časťou, pričom výstupy z tohto offline média využíva aj v online priestore;
- monitoring médií, prípravu tlačových besied a mediálnych výstupov, ako aj prípravu a prezentáciu kultúrnych či športových podujatí samosprávy a jej organizácií vrátane participatívnych procesov;
- foto, video, audio či grafické výstupy a tlačoviny v snahe čo najlepšie informovať o práci a aktivitách samosprávy, jej inštitúcií a partnerov naprieč komunikačnými platformami vrátane výroby vlastného obsahu v rámci komunitného projektu Z petržalskej obývačky a spravodajskej relácie Petržalský kompas;
- objednávku a distribúciu darčekových a prezentačných predmetov samosprávy ako aj propagačných materiálov pre partnerov, propagačné, reklamné a iné účely;
- prípravu, aktualizáciu a implementáciu komunikačnej stratégie samosprávy, ako aj prípravu, aktualizáciu a implementáciu komunikačných stratégií projektov mestskej časti a jej organizácií;
- transparentné a efektívne čerpanie verejných zdrojov v podobe finančných prostriedkov samosprávy určených na svoj chod a aktivity.