Verejné obstarávanie
Mestská časť Bratislava-Petržalka je verejným obstarávateľom podľa § 7 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO“) a pri zadávaní zákaziek postupuje v zmysle jednotlivých ustanovení tohto zákona.
Kontakty na osoby zodpovedné za jednotlivé metódy a postupy verejného obstarávania sú uvedené v oznámeniach a výzvach.
Dôležité odkazy na všetky informácie o verejnom obstarávaní:
Profil na stránke Úradu pre verejné obstarávanie
Nájdete tu všetky podlimitné a nadlimitné zákazky, ako aj zákazky s nízkou hodnotou zverejnené vo Vestníku.
Informačný systém Josephine
Je využívaný na zadávanie tovarov, služieb a stavebných prác – nájdete tu všetky zverejnené zákazky, najmä zákazky s nízkou hodnotou.
Elektronický kontraktačný systém (EKS)
Je využívaný na bežne dostupné tovary a služby.
Súhrnné správy
Súhrnná správa na účely zákona o verejnom obstarávaní je povinne zverejňovaný elektronický dokument, ktorý obsahuje informácie o zadanej zákazke – najmä hodnotu zákazky, predmet zákazky a identifikáciu dodávateľa.
Zákazky zverejnené na webovej stránke do 30.3.2022
8.9.2020 Dodávka dverí, zárubní, podláh a príslušenstva na opravu a údržbu objektov patriacich MČ Bratislava – Petržalka – II
8.9.2020 Dodávka stavebného materiálu na opravu a údržbu objektov patriacich MČ Bratislava – Petržalka -II
4.9.2020 Vypracovanie Interných postupov na zabezpečenie implementácie nadnárodného projektu niCE-life v podmienkach vedúceho partnera
21.8.2020 Nakladanie s odpadmi
14.8.2020 Nákup technického vybavenia a komponentov (AP-Nurse) – Projekt niCE-life
11.8.2020 Rekonštrukcia školskej kuchyne v základnej škole Holičská 50 Bratislava-Petržalka – III
5.8.2020 Rekonštrukcia školskej kuchyne v základnej škole Holičská 50 Bratislava-Petržalka – II – ZRUŠENÉ!
4.8.2020 Rekonštrukcia vzduchotechniky školskej kuchyne ZŠ Holičská 50 Bratislava-Petržalka
30.7.2020 Dodávka železiarskeho tovaru na opravu a údržbu objektov patriacich MČ Bratislava – Petržalka
30.7.2020 Dodávka vodoinštalačného materiálu na opravu a údržbu objektov patriacich MČ Bratislava – Petržalka
Profil verejného obstarávateľa
Verejný obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Sídlo: Kutlíkova 17 852 12 Bratislava
Štatutárny zástupca:
Ján Hrčka, starosta
e-mail: starosta@petrzalka.sk
Telefón: + 421-2-68 288 819
Fax: + 421-2-63 823 908
IČO: 603201
DIČ: 2020936643
Bankové spojenie: Prima banka Slovensko, a.s.
IBAN: SK41 5600 0000 0018 0059 9001
Plány verejného obstarávania
- Plán verejného obstarávania na rok 2017(144 kB)
- Plán verejného obstarávania na rok 2016(150 kB)
- Plán verejného obstarávania na rok 2015(143 kB)
- Plán verejného obstarávania na rok 2014(163 kB)
- Plán verejného obstarávania na rok 2011 (25 kB)
- Plán verejného obstarávania na rok 2010 (27,6 kB)
- Archív verejných obstarávaní za rok 2009 (60,4 kB)
Ďalšie informácie
- Súhrnná správa o zákazkách z e-trhoviska III. štvrťrok 2019 (56 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 6 za III.Q 2019 (54 kB)
- Súhrnná správa – zmluvy nad 1000 eur III.Q.2019.pdf (194 kB)
- Súhrnná správa – zmluvy nad 1000 eur II.Q.2019.pdf (196 kB)
- Súhrnná správa – zmluvy nad 1000 eur I.Q.2019.pdf (195 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za II.Q 2019 (46 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za I.Q 2019 (51,7 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za IV.Q 2018 (134 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za III.Q 2018 (134 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za II.Q 2018 (87,9 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za I.Q 2018 (87 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za IV.Q 2017 (95,8 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za III.Q 2017 (105 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za II.Q 2017 (97 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za I.Q 2017 (142 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za IV.Q 2016 (214 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za III.Q 2016 (209 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za II.Q 2016 (218 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 9 ods. 9 za I.Q 2016 (212 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 9 ods. 9 za I. polrok 2015 (188 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 9 ods. 9 za III.Q 2015 (236 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 9 ods. 9 za IV.Q.2014 (219 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 9 ods. 9 za III.Q. 2014 (162 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 9 ods. 9 za II.Q.2014 (219 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 9 ods. 9 za I.Q.2014 (208 kB)
- Súhrnná správa zákaziek s hodnotami vyššími ako 1.000 eur – 1. štvrťrok 2014 (210 kB)