Verejné obstarávanie
Mestská časť Bratislava-Petržalka je verejným obstarávateľom podľa § 7 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO“) a pri zadávaní zákaziek postupuje v zmysle jednotlivých ustanovení tohto zákona.
Kontakty na osoby zodpovedné za jednotlivé metódy a postupy verejného obstarávania sú uvedené v oznámeniach a výzvach.
Dôležité odkazy na všetky informácie o verejnom obstarávaní:
Profil na stránke Úradu pre verejné obstarávanie
Nájdete tu všetky podlimitné a nadlimitné zákazky, ako aj zákazky s nízkou hodnotou zverejnené vo Vestníku.
Informačný systém Josephine
Je využívaný na zadávanie tovarov, služieb a stavebných prác – nájdete tu všetky zverejnené zákazky, najmä zákazky s nízkou hodnotou.
Elektronický kontraktačný systém (EKS)
Je využívaný na bežne dostupné tovary a služby.
Súhrnné správy
Súhrnná správa na účely zákona o verejnom obstarávaní je povinne zverejňovaný elektronický dokument, ktorý obsahuje informácie o zadanej zákazke – najmä hodnotu zákazky, predmet zákazky a identifikáciu dodávateľa.
Zákazky zverejnené na webovej stránke do 30.3.2022
5.2.2020 Hákový nakladač
31.1.2020 Služby pre ľudí bez domova
17.12.2019 Oprava nevyhovujúceho technického stavu multifunkčného ihriska na ZŠ Holíčska 50, MČ Petržalka
30.10.2019 Zabezpečenie repasácie, kompletnej montáže, servisu a priebežnej údržby, demontáže a následného uskladnenia prvkov vianočného osvetlenia a revíziu nosných lán prevesov na sezónu 2019-2020 v mestskej časti Bratislava – Petržalka
16.10.2019 Dodanie herných prvkov na detské ihriská v Petržalke
15.10.2019 Rekonštrukcia basketbalového ihriska na Žehrianskej ulici
2.10.2019 Oprava následkov havárie vodovodného potrubia BVS na ZŠ Prokofievova 5, MČ Bratislava – Petržalka
30.9.2019 Oprava oceľového schodiska Holíčska 1
25.9.2019 Zabezpečenie externej pracovnej sily na registráciu obyvateľov do systému parkovacej politiky
25.9.2019 Dodávka 8 ks notebookov
Profil verejného obstarávateľa
Verejný obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Sídlo: Kutlíkova 17 852 12 Bratislava
Štatutárny zástupca:
Ján Hrčka, starosta
e-mail: starosta@petrzalka.sk
Telefón: + 421-2-68 288 819
Fax: + 421-2-63 823 908
IČO: 603201
DIČ: 2020936643
Bankové spojenie: Prima banka Slovensko, a.s.
IBAN: SK41 5600 0000 0018 0059 9001
Plány verejného obstarávania
- Plán verejného obstarávania na rok 2017(144 kB)
- Plán verejného obstarávania na rok 2016(150 kB)
- Plán verejného obstarávania na rok 2015(143 kB)
- Plán verejného obstarávania na rok 2014(163 kB)
- Plán verejného obstarávania na rok 2011 (25 kB)
- Plán verejného obstarávania na rok 2010 (27,6 kB)
- Archív verejných obstarávaní za rok 2009 (60,4 kB)
Ďalšie informácie
- Súhrnná správa o zákazkách z e-trhoviska III. štvrťrok 2019 (56 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 6 za III.Q 2019 (54 kB)
- Súhrnná správa – zmluvy nad 1000 eur III.Q.2019.pdf (194 kB)
- Súhrnná správa – zmluvy nad 1000 eur II.Q.2019.pdf (196 kB)
- Súhrnná správa – zmluvy nad 1000 eur I.Q.2019.pdf (195 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za II.Q 2019 (46 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za I.Q 2019 (51,7 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za IV.Q 2018 (134 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za III.Q 2018 (134 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za II.Q 2018 (87,9 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za I.Q 2018 (87 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za IV.Q 2017 (95,8 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za III.Q 2017 (105 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za II.Q 2017 (97 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za I.Q 2017 (142 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za IV.Q 2016 (214 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za III.Q 2016 (209 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 117, ods. 2 za II.Q 2016 (218 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 9 ods. 9 za I.Q 2016 (212 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 9 ods. 9 za I. polrok 2015 (188 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 9 ods. 9 za III.Q 2015 (236 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 9 ods. 9 za IV.Q.2014 (219 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 9 ods. 9 za III.Q. 2014 (162 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 9 ods. 9 za II.Q.2014 (219 kB)
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 9 ods. 9 za I.Q.2014 (208 kB)
- Súhrnná správa zákaziek s hodnotami vyššími ako 1.000 eur – 1. štvrťrok 2014 (210 kB)